Divendres, 29 De Maig De 2020
Plaça del Tornall, 1, Rialp - 25594
Telèfon: (+34)973620365 Fax: (+34)973620308

18/05/2020

informació rebuda de l'Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals en relació a la cobrança de l'impost municipal de vehicles, servei municipal d'aigües i servei de clavegueram dels rebuts que no estan domiciliats

Foto

Per qualsevol dubte o aclariment podeu trucar a les oficines de l'Ajuntament 973 620 365

INFORMACIÓ SOBRE LA PRIMERA COBRANÇA DE LOAGRTL

REBUTS NO DOMICILIATS

Durant el mes de febrer es va posar al cobro limpost sobre vehicles de tracció mecànica dels ajuntaments que tenen delegada la gestió daquest impost a lOAGRTL (Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals), així com aquelles taxes que els ajuntaments van decidir passar en aquesta primera cobrança.

A conseqüència de lestat dalarma decretat, es va allargar el termini de pagament daquests tribut; i es carregaran les domiciliacions el proper dia 21 de maig als comptes daquells ciutadans que ho tenen domiciliat mentre que el termini de pagament per aquells contribuents que no tenen els rebuts domiciliats finalitza el proper dia 25 de maig.

En referència a aquests darrers, és a dir els ciutadans que no tenen els rebuts domiciliats, ja no és vàlid el document que sels va enviar per correu postal a finals de febrer i per tant per pagar-lo nhan de tenir un de nou amb les dates de fi de cobrança actualitzades.

Per obtenir aquest nou document de pagament, i atès que el servei de correus ha tancat per la contingència actual moltes oficines de repartiment que tenien a diferents municipis, el poden demanar per una doble via:

- A través del propi ajuntament via e-municipal, des don podreu facilitat als vostres veïns i veïnes el document de pagament. La web daccés és:  emunicipal.diputaciolleida.cat

Una vegada hagueu accedit a la web, i entrat el nom i contrasenya dels vostres usuaris de lajuntament, podreu descarregar el document a la icona Edició de documents per pagar tributs accedint al document de linteressat amb el CIF del mateix.

- Demanant-ho directament a lOAGRTL facilitant nom i CIF del titular del rebut a través de ladreça de correu electrònic: oagrtl@diputaciolleida.cat

IWS